بهترین فروشگاه مبلمان در کرج را بشناسید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین فروشگاه مبلمان در کرج را بشناسید
نوشته شده در پنج شنبه 3 مرداد 1398
بازدید : 57
نویسنده : وبرو

در این مطلب قصد داریم بهترین مبل فروشی در کرج را به شما معرفی کنیم. همچنین اشاره خواهیم کرد یک مبل فروشی حرفه ای و خوب چه ویژگی هایی دارد و باید بعد از خرید مبل چه خدمات پس از فروشی را از فروشنده دریافت کنید. در این مسیر با ما همراه باشید تا با شناسایی بهترین خدمات فروش مبلمان در شهر کرج آشنا شوید.

 

چرا باید این مطلب را بخوانم؟

حتما شما یک شهروند کرجی هستید که به این مطلب رجوع کرده اید تا بهترین فروشگاه مبلمان را بشناسید. وقتی هدف خرید مبلمان، سرویس خواب، نهارخوری یا کنسول و میز باشد، باید معیارهایی برای انتخاب فروشنده انتخاب کرد. معیارهایی که عدم توجه به آنها می تواند در آینده شما را دچار مشکل کند.

ما در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی بهترین مبل فروشی کرج، شرایطی که یک فروشنده مبل حرفه ای باید برایتان فراهم کند را آموزش دهیم تا هم در خرید مبلمان دقت بیشتری کنید و هم در آینده دچار مشکل نشوید. ما به شما می گوییم از کجا مبل بخرید.

 

در هنگام خرید مبلمان یا سرویس چوب باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

بدون شک خریدن مبلمانی که قصد دارید در منزل خود از آن استفاده کنید یک انتخاب مهم است چون شما همواره قصد استفاده از آن مبل را دارید و می خواهید با نشستن بر روی آن احساس آرامش کنید.

اما در هنگام خرید مبل از مبل فروشی مشتریان دچار مشکل می شوند و با یک انتخاب احساسی تجربه یک خرید خوب را به یک تجربه بد تبدیل می کنند. با خواندن این مطلب متوجه می شوید از کجا مبل بخرید.


ابتدا باید ببینید برای چه بخشی از منزل قصد خرید مبلمان را دارید؟

1-پذیرایی

2-حال

و یا هر جای دیگر

استفاده از مبل های کلاسیک در پذیرایی و راحتی در حال بسیار مرسوم است. اما دیده می شود که بعضی از افراد بخاطر فضای کمی که در اختیار دارند فقط می توانند یک دست مبل خریداری کنند و اینکه راحتی بخرند یا کلاسیک واقعا انتخاب را برایشان سخت می کند.

 

اینکه شما به چه مبلی نیاز دارید از همه مهمتر است. اگر مبلمان کلاسیک می خرید باید بدانید این مبلمان بدرد پذیرایی میخورد و مبلی نیست که بتوانید مداوم روی آن بنشینید و تلویزیون تماشا کنید. پس اگر بدنبال لم دادن روی مبل هستید بهتر است به سراغ مبل راحتی بروید. برعکس این قضیه هم صدق می کند، اگر به دنبال خرید مبل برای پذیرایی هستید دور مبلمان راحتی را خط بکشید، حتی مدل چستر و کلاسیک های راحتی.

در مرحله دوم دقت روی جنس مبلمان است.

شما باید در کمترین حالت ممکن مبلی بخرید که از چوب راش استفاده کرده باشد. به جز آن پولتان را دور ریخته اید. همچنین فوم ها و پارچه های استفاده شده از مبل روی دوام و عمر آن تاثیر گذار است. پس اگر بدنبال یک مبل تا طول عمر بالا هستید حتما اولش بیشتر خرج کنید و مبلی با کیفیت تر خریداری نمایید.

 

رنگ مبلمان

رنگ مبلمان باید به خانه و دکوراسیون شما بیاید. چون یک مبل در فروشگاه زیباست دلیل نمی شود که در خانه ی شما هم زیبا باشد. باید رنگ مبلی که انتخاب می کنید به خانه شما بخورد.

خدمات پس از فروش و گارانتی و ضمانت مبلمان

اینکه مبلمان دارای ضمانت و گارانتی باشد مهم است. همچنین خدمات پس از فروش داشته باشد. جنس بدون خدمات پس از فروش و ضمانت بدرد نمی خورد. از فروشگاه هایی که این خدمات را ارائه نمی دهند خرید نکنید چون در آینده به مشکل می خورید.

 

از کجا مبل بخریم؟

با این تفاصیر از کجا مبل بخریم؟ ما در این مقاله از اول قصد داشتیم یکی از بهترین مبل فروشی ها در تهران و کرج را به شما معرفی کنیم اما گفتیم اول به نکاتی در خصوص مبلمان و خرید مبل بپردازیم و بعد این کار را بکنیم.

کلکسیون مبل آرش

کلکسیون مبل آرش با سالها تجربه در تولید و عرضه مبلمان باکیفیت و مرغوب با خدمات پس از فروش عالی و ضمانت گارانتی محصولات در خدمت کلیه مشتریان گرامی است.

 

این مجموعه با بیش از 50 مبل جدید در جشنواره تابستانه سال 98 حاضر شده و شما می توانید با مراجعه به این کلکسیون زیبا و لوکس از بهترین محصولات این مجموعه دیدن و خرید نمایید.

اما این همه ی ماجرا نیست!

شما می توانید مبلمان خود را به صورت اقساطی تا 12 ماه بدون سود و بهره دریافت کنید.

همچنین امکان از دم قسط کردن برخی از محصولات وجود دارد.

برای همراهان شما جایزه در نظر گرفتیم. پس با خانواده بیایید.

همچنین قرعه کشی برای مشتریانی داریم که در تابستون از ما خرید می کنند.

 

همه ی اینها کنار

کلسکیون مبل آرش با دارا بودن بیش از 50 سری مبلمان، سرویس خواب و کنسول یکی از برترین برندهای مبلمان در استان البرز و شهر کرج است.

چطور به بازار مبل آرش بیاییم؟

اگر از تهران و دیگر شهرستانها قصد دارید به بازار مبل آرش بیایید ابتدا از ورودی پل فردیس کرج وارد شده، بعد از گذشتن از البرز بل سنتر و چراغ قرمز میدان امام حسین وارد بلوار چمران می شوید. بلوار چمران را به سمت جاده چالوس حرکت می کنید و بعد از رسیدن به پل هوایی عابر پیاده سمت راست کلکسیون مبل آرش را خواهید یافت.

 

اگر ساکن کرج هستید و از شمال شهر قصد آمدن به کلکسیون مبلمان آرش را دارید باید ابتدا به عظیمیه انتهای بلوار بسیج (بلوار کاج) بیایید و سپس از روی پل به سمت چمران حرکت کنید. بعد از گذشتن از سه راه دانشکده و دور برگردان بعد از سه راه دانشکده به یک پیچ و پل هوایی می رسید که در کنار آن درب اصلی دانشکده جهاد کشاورزی است و در آن سمت کلکسیون مبل آرش را خواهید دید.

اگر از سمت مرکز شهر یا مهرشهر تشریف میاورید می توانید از طریق بلوار طالقانی جنوبی به میدان امام حسین بیایید و بعد از دور زدن در دور برگردان سمت پل فردیس روبروی البرز بل سنتر دوباره به داخل کرج برگشته و وارد بلوار چمران شوید و با رسیدن به پل هوایی توقف کرده و سمت راست خود را ببینید.

منتظر حضور گرم شما در بزرگترین بازار مبل کرج هستیم.

آدرس سایت :‌https://moblemanarash.ir

آدرس اینستاگرام : کلکسیون مبل آرش در کرج



:: برچسب‌ها: مبل , مبل ارزان , مبل قسطی , مبل اقساطی , مبل فروشی , قیمت مبل , قیمت مبلمان , مبل کرج , مبلمان کرج ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: